מיתוג קולי

יוצרים זהות לעסק שלך: ג'ינגל, לוגו קולי, מענה קולי טלפוני ,נתב שיחות (IVR) ומוזיקה בהמתנה.

אנו נייצר לעסק שלך זהות מוזיקלית ייחודית וזכירה שתלווה את העסק שלך לאורך זמן, בכל המדיומים בהם קיימת תקשורת מול הלקוח. המיתוג הקולי יהווה מעין כרטיס ביקור שישולב ויוטמע בתכנים, תשדירים, מענים קוליים, מוסיקה בהמתנה, קמפיינים פרסומיים,חסויות ועוד… כל אלו כדי להגביר את זיהוי החברה באמצעות הזהות המוסיקלית הייחודית

הזמן עכשיו פתיח למרכזיה או צליל בהמתנה שישקף את רוח החברה ויקדם את האינטרסים שלך גם מחוץ לרשת, באמצעות מיתוג קולי בנתב השיחות הטלפוני ובמכשיר הסלולר, תוכל לחזק את התדמית של העסק ולהעביר את המסר שלך ולהציג ללקוחות שלך תדמית מנצחת.

ג'ינגל

ג'ינגל הוא שיר מולחן, קצר וקליט, המשמש למטרות פרסומיות במדיות השונות.

הג'ינגל תורם ליצירת זהות וזכירות לעסק והשימושים הנפוצים בו הם להשמעה בתחנות הרדיו במסגרת קמפיין/פעילות רדיו, הטמעה בסרטוני פרסום/תדמית בטלויזיה ובאינטרנט, הטמעה במערכות המענה הקולי בטלפונים הנייחים / ניידים של החברה והשמעה במערכת הגברה באירועי קד"ם ויח"צ.

הג'ינגל לרוב יכיל את שם החברה, הסלוגן והמסרים השיווקיים אותם החברה תרצה להדגיש.

ג'ינגל יכול להיות מושמע לבדו או לפעמים יכול להשתלב בפרסומת הכוללת מסר ארוך יותר ולשמש כפתיח/סגיר או כמעין לוגו קולי התורם ליצירת זהות מיתוגית לעסק.

שלבי הפקת הג'ינגל הם:

גיבוש קונספט, ניסוח טקסט וכתיבת בריף
בחירת קריין וזמר/ת מבצע לג'ינגל
בחירת סגנון מוזיקלי
בחירת אולפן מקצועי המתמחה בהפקת ג'ינגלים ופרסומות

מאגר קריינים מקצועיים למענה טלפוני ונתב שיחות, סרטי תדמית, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, מערכות כריזה , אפליקציות, אינטרנט ועוד…

קולות רבים הוקלטו באולפני שפ"א ויצרו מאגר קולות ענק מתוכו תוכלו לבחור את הקריין/ית שמתאים בדיוק בשבילכם.

קריינות אינפורמטיבית, מיתוגית ומכירתית לכל צורך וכמעט בכל שפה.

בזמן שלקוח ממתין או מנתב עצמו לשלוחה המבוקשת נוצרת הזדמנות להטמעת ערכי המותג, מסרים פרסומיים, הודעות חשובות ומבצעים.

צוות האולפן ייצר עבורכם רצועות השמעה להטמעה במערכות נתב השיחה והמענה האוטומטי. הרצועות יכללו קריינות/ג'ינגל ומוזיקה בהמתנה שיוצרת את האווירה הרצויה.

להשמיע לכל מי שמתקשר אליכם את המוזיקה שאתם אוהבים.

בחירת מוזיקה בהמתנה מתוך מאגר מוזיקה ענק והטמעתה במערכות הטלפון הנייח והנייד של העובדים בחברה. (ניתן לשלב קריינות כחלק ממוזיקת ההמתנה)

כפי שלכל עסק קיים לוגו ויזואלי-גרפי התורם ליצירת זהות ואחידות, כך גם הלוגו הקולי מהווה סימן זיהוי קולי לחברה.

לוגו קולי יעביר בעזרת צליל בודד או קבוצת צלילים את סימן ההיכר של החברה, כך שבסופו של דבר מספיק יהיה לשמוע את הצליל ומייד לדעת מה הוא מייצג.

מיתוג קולי – מדוע זה כדאי?

מיתוג קולי מקצועי מגלם בתוכו חשיבה אסטרטגית, מחקר שוק, הגדרת זהות החברה ובחירת הטון הנכון

  • העלאת המודעות למותג במדיות השונות
  • יצירת חיבור רגשי בין המותג ללקוחותיו
  • יצירת זהות ואחידות למותג
  • ניצול פוטנציאל נקודות ההשקה בין המותג ללקוח
  • הגדלת פוטנציאל המכירות והרווח

רוצה להתחיל למתג את העסק?

לחץ כאן
קוביה (1)